سلامت نیوز :  سیدعلی جمالیان مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان تهران اظهار داشت: اداره‌کل درمان تأمین‌اجتماعی تهران از طریق 11 بیمارستان، 2 دی‌کلینیک، 15 پلی‌کلینیک، 10 درمانگاه، کمیسیون‌های پزشکی و واحد بهداشت حرفه‌ای و طب‌کار حجم گسترده‌ای از خدمات درمانی را به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 8 میلیون بار مراجعه به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان شاغل در مراکز درمانی ملکی تأمین‌اجتماعی تهران انجام شده است. جمالیان اظهار داشت:‌ در سال گذشته بیش از 127 هزار نفر در سطح مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی تهران بستری شدند و بالغ بر 97 هزار عمل جراحی نیز انجام شد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا ؛ وی با اشاره به 1748 تخت بستری و 253 تخت ویژه در مراکز درمانی ملکی تأمین‌اجتماعی تهران، گفت:‌ ضریب اشغال تخت بیمارستان‌های تابعه این اداره‌کل 77 درصد است که در مقایسه با 72 درصد شاخص کشوری آن، نشان از میزان مطلوبیت این ضریب در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی تهران است.

مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان تهران گفت: در سال گذشته بیشترین میزان ضریب اشغال تخت، تعداد بستری و اعمال جراحی بزرگ در سطح مراکز درمانی این اداره‌کل متعلق به بیمارستان‌های  لواسانی، فیاض‌بخش و لبافی‌نژاد بود. جمالیان بااشاره به خدمات بخش درمان غیرمستقیم افزود: در سال گذشته 46 میلیون نسخه از سوی دفتر رسیدگی به اسنادپزشکی تهران رسیدگی و پرداخت شده است و همچنین در چند ماهه اخیر سال جاری، 10 میلیون نسخه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha