سلامت نیوز: آموزش های جنسی که گاه آموزش درباره مسائل زناشویی و یا آموزش روابط جنسی نامیده می شوند برای جوانان، روندی از فراگیری و تحصیل مجموعه ای از اطلاعات و دانش لازم و ضروری است. این آموزه ها برای شکل دادن به طرز برخورد و روش رفتاری آنان و باورهایشان درباره موضوعات جنسی است. همچنین آنان را از هویت جنسیتی شان آگاه خواهد کرد و به آنها آموزش خواهد داد که روابط جنسی صحیح چیست و چه روابطی برای جنسیت آنان نادرست است.
 
این آموزش ها همچنین توانایی و تجربه جوانان را پرورش خواهد داد که آنها با آگاهی درباره انتخاب نوع رفتارشان فکر کنند و احساس مطمئن و شایسته ای درباره کنش های رفتاریشان داشته باشند و از همه مهمتر این آموزه ها سلاحی خواهد بود تا آنها خود را در برابر سوء استفاده های جنسی، بردگی جنسی، بارداری ناخواسته و آلودگی به ویروس ایدز حفاظت کنند.
رازهای جنسی و زناشویی نوشته یاسین قاسمی،عنوان كتابی است كه به مسائل و ناگفته های روابط زناشویی می پردازد كه دانستن آنها برای هر مرد و زنی لازم و ضروری است .

این کتاب از دو بخش مباحث عمومی و مباحث تخصصی تشكیل شده است که در مباحث عمومی کتاب به مسائلی همچون اهمیت سلامت جنسی از دیدگاه دین مبین اسلام - آموزش جنسی به كودكان ونوجوانان - مسائل جنسی دوران بلوغ - حقوق جنسی زوجین - سلامت جنسی -سلامت جنسی سالمندان - سلامت جنسی معلولان - انحرافات جنسی / آزار جنسی -خود ارضایی و استمناء می پردازد و مباحث تخصصی كتاب شامل آموزش سلامت جنسی - مقاربت و مباحث داخلی - انزال زودرس - سلامت جنسی زنان - ایدز و بیماری های مقاربتی - دیدگاه روانپزشكی نسبت به مشكلات جنسی - مشكلات میل جنسی - اختلالات نعوظ - روانشناسی روابط جنسی می باشد.

این كتاب ارزشمند حاوی تمرین ها ، توصیه ها ، جدول ، ابزارها و تكنیك های مفید و موثر و با ارزشی است كه می تواند شما و همسرتان را به مراتب نیرومندتر كرده و روابطتان را برای همیشه متحول سازد !
اگر شما به روابط زناشویی خودتان اهمیت می دهید ، ما خواندن رازهای جنسی و زناشویی را به شما پیشنهاد میكنیم .







برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha