دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 54092

ازدواج مجدد خیلی وقت‌ها یک ضرورت است. ازدواج حق شماست اما باید در نظر داشته باشید كه شما ابتدا نسبت به فرزندتان مسئول هستید و نباید او را قربانی كنید.

شرط و شروط ازدواج مجدد
سلامت نیوز : ازدواج مجدد خیلی وقت‌ها یک ضرورت است. منظورمان اوقاتی است که شما همسرتان را از دست داده‌اید و احساس تنهایی می‌کنید. یا وقتی که جدا شده‌اید و دردهای زندگی قبلی تقریبا تسکین پیدا کرده و وقت خوبی است تا دوباره زندگی را از سر بگیرید. اما در چنین ازدواج‌هایی بچه‌ها چه می‌شوند؟ می‌توان با وجود بچه پا به یک زندگی تازه گذاشت؟

ازدواج حق شماست اما باید در نظر داشته باشید كه شما ابتدا نسبت به فرزندتان مسئول هستید و نباید او را قربانی كنید. بنابراین هنگام انتخاب فرد مورد نظر، حتماً دقت داشته باشید كه فرد مورد نظر، فرزند شما را بپذیرد و فرزندتان هم بتواند با او کنار بیاید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اطلاعات ؛ بهترین زمان برای ازدواج شما، وقتی است که فرزندانتان کوچک هستند چون سازگاری بهتری با شرایط دارند. پس صبر نکنید تا بچه‌ها از آب و گل دربیایند و بعد ازدواج کنید. باید از مدتی قبل از شروع زندگی مشترك برای كودك توضیح دهید فرد دیگری قرار است وارد زندگی شما شود و همراهتان زندگی كند. به این ترتیب کم کم بچه‌ها آماده پذیرفتن همسر شما می‌شوند.

پیش از ازدواج مجدد با طرف مقابل ارتباط خانوادگی كافی داشته باشید تا متوجه شرایط واقعی بشوید. چند جلسه بیرون از خانه همدیگر را ببینید و كودكتان را با فرد جدید آشنا کنید و عکس العمل‌های او را زیر نظر داشته باشید. كودك باید مطمئن باشد كه شما همواره همراهش هستید و با آمدن فرد جدید او را تنها نمی‌گذارید. در واقع او باید حس كند حقی دارد ولی همچنین درك كند شما هم حق زندگی دارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha