دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 54108
سلامت نیوز : عضو کمسیون بهداشت از برگزاری نشست کمیسیون اجتماعی با مسئولین وزرای بهداشت درباره طرح پزشک خانواده خبر داد و اعلام کرد: محدودیت بیمه در طرح پزشک خانواده بررسی می شود.

نعمت الله منوچهری در گفت و گو با پانا در خصوص جلسه مسئولین وزرای وزارت بهداشت و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اجتماعی در بررسی طرح پزشک خانواده بیان کرد: در این جلسه بحث بودجه طرح پزشک خانواده مطرح شد و ابعاد تامین منابع مالی مورد بررسی قرار گرفت.وی ادامه داد: همچنین پزشکان مباحثی را مطرح کردند که از آن جمله می توان به ساعات کاری این طرح اشاره کرد. برخی از پزشکان نمی توانند از 8 تا 12 صبح و 4 تا 8 عصر در مطب حاضر شده و تلفن خود را حتی نیمه شب ها روشن بگذارند و این مسئله باید مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته منوچهری بررسی وضعیت دفترچه بیمه و تراکم پزشکان از دیگر مباحثی بود که مطرح و مورد کنکاش قرار گرفت و بررسی های بیشتر در این زمینه صورت خواهد گرفت.نماینده پاوه در پایان استقبال پزشکان از این طرح را خوب توصیف کرد و اعلام داشت:  طرح پزشک خانواده از سوی پزشکان جوان و تازه کار به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و تاکنون شمار زیادی از آنان اعلام آمادگی و اقدام به پذیرش و جذب بیمار کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha