سلامت نیوز : سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان از اجرایی شدن طرح پزشک خانواده از اواخر تابستان در آبادان خبر داد.

مرتضی جعفری افزود: این کار در پی اعلام سراسری در استان و پس از تامین نیروی مورد نیاز در سطح فوق تخصصی به اجرا در خواهد آمد. وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد از پزشکان متخصص در آبادان برای همکاری در این طرح نامشان به ثبت رسیده است اظهار داشت: مرحله نخست این همکاری در بخش نام نویسی از پزشکان عمومی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سطح اول پزشک خانواده به اتمام رسیده است و در مرحله دوم نیز ۸۰ درصد از پزشکان متخصص نامشان به ثبت رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ جعفری تصریح کرد: در زمان حاضر سطوح اول و دوم جذب پزشک (عمومی و متخصص) در استان خوزستان اجرا شده و با کامل شدن کادر پزشکان در بخش فوق تخصصی، به صورت رسمی از اواخر شهریور ماه امسال طرح پزشک خانواده در آبادان اجرایی می‌گردد. وی در خصوص نحوه دریافت حقوق پزشکان همکار در طرح پزشک خانواده یادآور شد: در این طرح قرار داد حقوقی پزشکان عمومی با بیمه‌های طرف قرار داد شبکه بهداشت و درمان است اما پزشکان متخصص به ازای ویزیت هر تعداد بیماردر طول روز دستمزد می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha