معاون اداره کل بیمه کمیته امداد امام خمینی( ره ) گفت: در حال حاضر 4 هزار مددجوی دارای بیماری خاص از خدمات دارویی و درمانی این نهاد بهره مند می شوند.

ارائه خدمات درمانی به 4 هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد

سید موسی طباطبایی در گفتگو با مهر افزود: تمامی مددجویان دارای بیماری خاص دارای کارت هوشمند هستند و خدماتی که کمیته امداد به این افراد ارائه می کند کمی متفاوت از سازمانهای دیگر است بطوریکه بیماران خاص بابت خدمات بستری هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند .

وی خاطر نشان کرد : همچنین هزینه خدمات سرپایی را نیز مرتبط با بیماری مددجویان پرداخت می کنیم.

وی گفت: خدمات موردی درمانی کمیته امداد 2 گونه ارائه می شود یک مورد به مددجویان تحت پوشش و نوع دیگر به افرادی که تحت پوشش سازمان نیستند .

وی افزود: در حال حاضر تمامی 4 میلیون و 100 هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد بیمه هستند و تا پایان سال نیز یک میلیون نفر به این تعداد اضافه خواهد شد .

معاون اداره کل بیمه کمیته امداد امام خمینی( ره ) تاکید کرد : دو میلیون و 500 هزار نفر از مددجویان روستائی از سال گذشته تحت پوشش سازمان بیمه خدمات درمانی قرار گرفته اند و با این وجود یک میلیون 650 هزار مددجو تحت پوشش بیمه کمیته امداد هستند .

طباطبایی گفت: البته خود این امر باعث محرومیت برخی از مددجویان از سرویسهایی که ما در گذشته ارائه می کردیم شده است .

وی گفت: علاوه بر پرداخت سرانه مصوب درمانی 3800 تومانی مددجویان ، سال گذشته 12 میلیارد تومان بابت درمان مددجویان از اعتبارات محلی و کمکهای مردمی اختصاص داده شده است .

 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha