چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 54241

همه ما تاكنون مطالب زیادی درباره هزاران نكته مفید برای حفظ زیبایی خوانده‌ایم و احتمالا صدها نمونه از محصولات زیبایی را تجربه كرده‌ایم.

7 راز زیبا شدن

سلامت نیوز : همه ما تاكنون مطالب زیادی درباره هزاران نكته مفید برای حفظ زیبایی خوانده‌ایم و احتمالا صدها نمونه از محصولات زیبایی را تجربه كرده‌ایم.

به یاد داشته باشید كه فقط تعداد مشخصی از این نكات و توصیه‌ها واقعا كاربرد دارند كه هفت مورد از موثرترین آنها در این مقاله عنوان شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ در این مقاله هفت راز مهم درباره حفظ زیبایی مطرح شده كه عبارتند از:

1- راز اول: آب بنوشید. البته قانون نوشیدن هشت لیوان آب در روز را فراموش كنید اما مطمئن شوید كه حتما هر روز به اندازه نیاز بدنتان آب بنوشید و زیاد تشنه نمانید. اگر به بدن آب كافی نرسد، پوست خشك و كدر می‌شود.

2- راز دوم: استفاده از ضد آفتاب یك ضرورت است تا سلامت پوست شما تضمین شود.

3- راز سوم: مرطوب نگاه داشتن پوست است كه برای این منظور می‌توانید از لوسیونهای مرطوب كننده استفاده كنید.

4- راز چهارم: از اهمیت دستها و گردن غافل نشوید و از آنها مانند صورت مراقبت كنید. دستها و گردن خود را خوب بشویید و مرطوب نگه دارید.

5- راز پنجم: ورزش كنید چون ورزش كردن پوست چهره را درخشان می‌كند. تحرك بدنی جریان خون را بهبود می‌بخشد و ظرفیت اكسیژن خون را بالا می‌برد. این تغییر برای سلامت كل بدن از جمله پوست معجزه می‌كند.

6- راز ششم: تغذیه مناسب سرشار از میوه‌ها، سبزی‌ها، مقادیر زیادی ویتامین C,A و E داشته باشید چون این ویتامین‌ها برای سلامت پوست ضروری هستند.

7- راز هفتم: همواره احساس خوب و مثبتی داشته باشید. برای خودتان كارهایی را انجام دهید كه به شما حس خوبی بدهند اگر لبخند بزنید و شاد باشید به طور طبیعی صورتتان درخشان و زیبا می‌شود. پس لبخند بزنید و خندان بمانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha