چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 54290

مدارکی که در روز انتخابات جمع آوری شده به دست مسئولان رسیده است و باید گفت که این پرونده از لحاظ قضایی نیز در حال پیگیری است.

پیگیری قضایی تخلفات انتخابات پزشکان عمومی
سلامت نیوز : مسعود مسلمی فرد در گفتگو با سینا نیوز، در خصوص تخلفات صورت گرفته در انتخابات پزشکان عمومی اظهار داشت: با دستور اهالی وزارت خانه ماجرا در حال پیگری است و مسئولان در کمیسیون انجمن‌های علمی تخصصی مشغول انجام فعالیت مرتبط با این قضیه هستند.

وی ادامه داد: مدارکی که در روز انتخابات جمع آوری شده به دست مسئولان رسیده است و باید گفت که این پرونده از لحاظ قضایی نیز در حال پیگیری است. نایب رییس انجمن علمی پزشکان عمومی در خصوص نقش پزشکان عمومی در طرح پزشک خانواده، تصریح کرد: بحث پزشک خانواده به عنوان بحث اصلی این روزهای وزارتخانه محسوب می‌شود و ما نسبت به این مسئله و به منظور نتیجه دادن طرح، باید تمام گروه‌های حساس از جمله پزشکان را بسیج کنیم. مسلمی فرد با بیان این نکته که دستورالعمل طرح پزشک خانواده دارای مشکلاتی است، اظهار کرد: مسئولان روی این نکته تمرکز کرده‌اند که آیا نسخه‌ آماده شده به عنوان دستورالعمل، نسخه کاملی محسوب می‌شود یا خیر، با این وجود دستور العمل مطرح شده، اشکالاتی دارد که آن را گزارش و پیگیری کرده‌ایم.

علی رغم تغییر، نسخه ۰۲ باز هم ایراد دارد

وی در پایان با اشاره به کمبود‌های نسخه فعلی ۰۲، خاطر نشان کرد: دستورالعملی که تحت عنوان نسخه ۰۲در طرح پزشک خانواده موجود است علی رغم تغییر و ارتقا کمبود‌هایی دارد که باید برطرف شود با این حال باید گفت که با توجه به نسخه و شرایط فعلی پیشرفت طرح بسیار کند انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha