این بازیگر سینما پس از پس زده شدن کلیه به کما رفته و در بیمارستان بستری است و با این وضعیت دیالیز وی انجام می‌شود.

اعلام آمادگی برای پیوند کلیه نادیا گلچین/ گلچین در کما دیالیز می‌شود

سلامت نیوز : داریوش آرمان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ملاقات مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور از نادیا دلدار گلچین بازیگر مطرح سینما اظهار داشت: این بازیگر سینما پس از پس زده شدن کلیه به کما رفته و در بیمارستان بستری است و با این وضعیت دیالیز وی انجام می‌شود.

وی افزود: این بازیگر مطرح سینما 8 سال قبل با حمایت انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی پیوند کلیه گرفت که متأسفانه چندی قبل پیوند وی پس زد و این بازیگر مطرح سینما اکنون با حال نامناسب در کما است.آرمان تصریح کرد: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور برای هر گونه کمک و مساعدت جهت انجام پیوند کلیه این بازیگر سینما آمادگی دارد البته باید خانم گلچین از حالت کما خارج شود.

وی با اشاره به مشکلات عدیده‌ بیماران پیوند کلیه در کشور گفت: متأسفانه هزینه‌های دارویی بیماران پیوند کلیه نسبت به بیماران دیالیزی بسیار بیشتر است و این در حالی است که به‌طور طبیعی باید هر بیمار پس از درمان نهایی هزینه درمانش کمتر شود ولی در بیماران کلیوی این مسئله معکوس است.

هزینه‌های درمانی پیوند کلیه بالغ بر یک میلیارد ریال

آرمان با اشاره به عملکرد ضعیف سازمان‌های بیمه‌گر در حمایت از بیماران پیوند کلیه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در صورت نبود حمایت دولت درمان و پیوند یک بیمار کلیوی با هزینه‌های جانبی بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha