شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۵
کد خبر: 54467

محمد رئیس‌زاده با اشاره به زلزله‌های متعدد در استان آذربایجان شرقی و استان‌های مجاور آن که به کشته و زخمی شدن تعداد کثیری از هموطنان‌مان منجر شد، اظهار داشت: در این زمینه 20 تیم تخصصی پزشکی به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

سلامت نیوز : محمد رئیس‌زاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به زلزله‌های متعدد در استان آذربایجان شرقی و استان‌های مجاور آن که به کشته و زخمی شدن تعداد کثیری از هموطنان‌مان منجر شد، اظهار داشت: در این زمینه 20 تیم تخصصی پزشکی به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این 20 تیم تخصصی پزشکی شاما جراح و متخصص بیهوشی از استان‌های اردبیل، تهران، زنجان و آذربایجان غربی به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند، افزود: تدابیر لازم برای اعزام تیم‌های مجرب با توجه به اضطراری بودن وضعیت مناطق زلزله‌‌زده ادامه دارد.

رئیس‌زاده بیان کرد: در این زمینه بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی به طور کامل برای کمک‌رسانی آمادگی خود را اعلام کرده است و در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز مساعدت‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اضطراری بودن وضعیت مناطق زلزله‌زده آمادگی برای ارسال وسایل مورد نیاز پزشکی و امدادی و همچنین تیم‌های تخصصی پزشکی که شامل متخصص جراحی و بیهوشی است همچنان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha