سلامت نیوز : نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: روا نبود که صدا و سیما در ارتباط با انعکاس اخبار زلزله اهر، ورزقان و هریس اینگونه رفتار کند و پوشش خبری ضعیفی داشته باشد.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایلنا، گفت: متاسفانه اطلاع رسانی صداوسیما در ارتباط با زلزله آذربایجان شرقی بسیار ضعیف است و روا نبود که صدا و سیما اینگونه رفتار کند. وی افزود: مردم آذربایجان هم مسلمان هستند، انقلابی هستند و در همه صحنه ها حضور داشتند و همیشه در شادی ها با همه مردم و غم ها با ملت ایران شریک بودند اما صدا و سیما خبری از زلزله پخش نکرد و نباید اینگونه عمل می کرد.

وی ادامه داد: هنوز اطلاعاتی دقیقی از میزان کشته ها و محروحان زلزله در دست نیست و هنوز از روستاهای دورتر اخباری به دست نیامده و آنچه که تخمین زده می شود حدود 300نفر کشته های این زلزله است. وی افزود: هم اکنون وزیر کشور و بهداشت در تبریز و در مناطق زلزله زده حضور یافتند و در حال بررسی اوضاع مردم زلزله زده هستند و بنده نیز در منطقه حضور دارم و نماینده اهر نیز حضور فعالی برای پیگیری مشکلات مردم دارد. وی گفت: هم اکنون هلال احمر چادرهای امداد را مستقر کرده است و سازمان انتقال خون نیز در حال کمک رسانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha