یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 54557
 سلامت نیوز :  رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت وقوع زلزله شمال غرب كشور با حادثه‌دیدگان این زلزله همدردی كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ در پیام علی‌ لاریجانی آمده است:

«وقوع زمین لرزه شدید در بخش‌هایی از شمال غرب كشور به ویژه در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان باعث بروز آسیب‌ها و صدمات در این مناطق شد.»

متاسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان جان باختند و جمعی دیگر نیز دچار مصدومیت شدند و بخش‌هایی از این مناطق نیز آسیب جدی دیده‌اند كه ضرورت دارد مسئولین ذی‌ربط و سازمان‌های امداد و نجات با تشكیل ستادهای بحران و مدیریت عملیات و بسیج همه امكانات و رسیدگی فوری و سریع به حادثه‌دیدگان ضمن بررسی ابعاد این سانحه و میزان خسارات به مشكلات مردم رسیدگی كنند.

اگرچه مردم ما نشان داده‌اند كه در مواقع سخت و دشوار به یاری هموطنان آسیب دیده خود می‌شتابند اما ضرورت دارد مسئولین بخش‌های امدادرسان با مدیریت كمك‌های مردم خداجوی به كمك و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان و محرومان این حادثه بپردازند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان و همچنین آرزوی شفای عاجل مجروحان و طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر و شكیبایی برای بازماندگان در این لیالی قدر، امیدوارم با همت مردم و تلاش فوری و پرشتاب مسئولین و دستگاه‌های امداد و نجات آلام و رنج‌های آسیب‌دیدگان كاهش یابد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha