دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 54562

سلامت نیوز : مرضیه وحید دستجردی در حاشیه بازدید خود به همراه وزیر کشور از مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی با تسلیت به بازماندگان این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات اورژانس 115 و دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای ارائه خدمات درمانی به زلزله‌زدگان بسیار مناسب بود.

وی افزود: تاکنون 3دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 340 تکنسین اورژانس برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان زلزله در آذربایجان شرقی اعزام شده است و هم اکنون نیز بیش از 700 مصدوم و مجروح در بیمارستانها بستری هستند و اعمال جراحی بر روی آنها صورت پذیرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وحید دستجردی با تشکر از دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل و تبریز و تمام پرسنل اورژانس و درمانی گفت: تاکنون چند بیمارستان تبریز و چند بیمارستان دیگر آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی را تحت پوشش درمانی قرار داده‌اند و از شب گذشته نیز 700 عمل جراحی بر روی این آسیب دیدگان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بنده با حضور وزیر کشور بازدیدهای متعددی از بیمارستانها و مناطق زلزله‌زده داشتیم و شاهد وضعیت مناسب بهداشتی و درمانی بوده‌ایم و اقدامات بیشتر روانشناسی و روانپزشکی نیز برای آسیب دیدگان این زلزله در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha