سلامت نیوز : مدیر تشكل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال پیامی به بازماندگان زلزله آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه برای امدادرسانی این شكل به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی ابراز آمادگی كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ در این پیام آمده است: یک بار دیگر زلزله ای ما را داغدار از دست دادن عزیزانمان کرد. این بار خبر زلزله‌ای ناگوار را از آذربایجان عزیز شنیدم. هرچند این فاجعه بزرگ، داغی بزرگ بر دل ما گذاشت؛ اما آذربایجان پر افتخار در طول تاریخ نشان داده همواره مصائب و ناگواری‌های روزگار را با همت زنان و مردان رشیدش پشت سر گذاشته و این بار نیز با وجود داغی بزرگ بر پیکرش وجهه همت خود را در آبادانی آذربایجان پرافتخار و سرافراز قرار خواهد داد.

در ادامه این پیام آمده است: ما دانشجویان تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت این فاجعه ناگوار به باز ماندگان و آرزوی سلامتی و تندرستی برای مجروحان و سانحه دیدگان این زلزله آمادگی خود را به منظور اعزام نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات لازم امدادی به مناطق حادثه دیده جهت امدادرسانی به مجروحان و حادثه دیدگان اعلام می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha