اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در خصوص زلزله آذربایجان شرقی بیانیه‌ای صادر کرد.

سلامت نیوز : اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور بیانیه‌ای خواستار کمک‌رسانی فوری به زلزله‌زدگان شد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در خصوص زلزله آذربایجان شرقی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:عصرگاه دیروز بود که زلزله‌ای دوباره با به لرزه در آوردن بخشی از خاک کشور اسلامی‌مان تن ما را نیز به لرزه در آورد. خبردار شدن از ضایعه اسفبار زلزله 6.‌2 ریشتری در مجاورت شهرهای اهر و ورزقان در آذربایجان شرقی به واقع موجب تاثر و اندوه ملت مسلمان ایران گردید و اندوه بار است که بخشی از مردم مسلمان آخرین شب قدر رمضان 1433 را در زیر آوار گذراندند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پس از تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و نیز مردم آسیب دیده آذربایجان از تمامی آحاد ملت در امر کمک رسانی به مردم حادثه دیده ورزقان، اهر و روستاهای تابعه طلب استمداد می‌کند.

مردم مسلمان ایران

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ با توجه به عمق زلزله و نیز عدم دستیابی نیروهای امدادی، هلال احمر به همه نقاط آسیب دیده هنوز بسیاری از زلزله دیدگان در زیر آوارها هستند. لذا لزوم کمک رسانی شما ملت نوع‌دوست مانند همیشه در اولویت ضرورت است. شما همواره در این صحنه نشان داده‌اید که چطور بر مرام ائمه معصوم در دست گیری از یکدیگر سبقت می گیرید، انشالله که در ایام عزای امیرالمومنین علی (ع) و در ایام ماه مبارک رمضان نیز دوباره صحنه گردان مهرورزی و عشق به هموطنان باشید و این کمک رسانی را دو چندان و غنی‌تر از پیش نمایید.

ملت مسلمان آذربایجان مصداق شعار همیشگی‌شان "آذربایجان اویاخدی ،انقلابا دایاخدی" ثابت کرده‌اند که بیدار و همیشه در صحنه از انقلاب و اسلام دفاع کرده‌اند و حال نوبت کرد و لر و بلوچ و فارس و .... است که غیورانه فداکاری‌های این مردم را با روانه ساختن سیل کمک‌های مردمی جبران نماید.از مردم می‌خواهیم تا با توجه به کم بودن خون در واحد‌های انتقال خون کشور و همچنین نیاز زلزله زدگان به خون از امشب به پایگاه‌های انتقال خون بشتابند تا با خون خود رگ‌های حیاتی زلزله زدگان را جان تازه بخشند.و در پایان مجدد این ضایعه اسفبار را به بازماندگان تسلیت و از پروردگار برای ایشان صبر مسئلت می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha