سلامت نیوز : رئیس سازمان بهزیستی از اعزام تیمهای تخصصی برای ارائه خدمات اورژانسی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: از امروز، روزانه 10 هزار وعده غذایی در مناطق زلزله زده توزیغ می شود.

همایون هاشمی در گفتگو با مهر افزود: وعده های غذایی میان آسیب دیدگان مناطق زلزله زده روستاهای اهر ، هریس و ورزقان تا زمانی که نیاز باشد توزیع می شود.وی گفت: همچنین به منظور ارائه خدمات به افرادی که در زلزله چند روز قبل شهرستانهای آذربایجان شرقی ، 16 تیم تخصصی شامل مددکار ، روانشناس و ... به این مناطق اعزام شده و به آسیب دیدگان خدمات اورژانسی ارائه می دهند .

رئیس سازمان بهزیستی از شناسایی 25 کودک بی سرپرست در این مناطق خبر داد و تاکید کرد: این کودکان والدین خود را در زلزله از دست داده اند که تحت پوشش سازمان قرار گرفته و از خدمات بهره مند می شوند و همچنین تعدادی زن سرپرست خانوار و معلول نیز شناسایی شده اند که به آنان نیز خدمات ارائه خواهد شد.هاشمی از ارسال کمکهای مردمی شامل مواد غذایی، خوراکی و پوشاک به این مناطق خبر داد و گفت: این کمکها در قالب 25 کامیون به این مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان از طریق شماره حساب 90190 بانک ملت خبر داد و افزود: مردم نیکوکار سراسر کشور می توانند از طریق این شماره حساب کمکهای نقدی خود را به افراد نیازمند ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha