سلامت نیوز :  محمدرضا نوروزی اظهار داشت: هزینه سنگین انواع درمان و عمل های جراحی همواره یکی از دغدغه‌های اساسی اکثریت اعضای جامعه پزشکی کشور و خانواده تحت تکفل آنها بوده است. به همین خاطر و در راستای رفع این دغدغه بزرگ، صندوق تعاون و رفاه این سازمان پس از رایزنی‌های گسترده با مسئولان بیمه ایران سرانجام قرارداد پوشش بیمه طلایی بدون سقف را منعقد کرد که بر این اساس هزینه‌های درمان و جراحی در بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی نیز پرداخت می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی افزود: بر اساس این قرارداد شرکت بیمه‌گر متعهد شده است علاوه بر پوشش 90 درصدی هزینه‌های بستری،جراحی،پاراکلنیکی،هزینه‌های مربوط به ویزیت، دارو و تامین انواع آرتروز و پروتز را نیز بپردازد.به گفته نوروزی، افراد زیر پوشش بیمه طلایی در صورت نیاز به دریافت عضو پیوندی از فرد زنده (همانند پیوند کلیه) و سایر موارد نیز به غیر از فرانشیز 10 درصد، هیچ هزینه دیگری پرداخت نمی‌شود.

مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی خاطر نشان کرد: هزینه‌های انواع جراحی، شیمی درمانی،رادیوتراپی،آنژیوگرافی قلب،انواع سنگ شکن در بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود، جراحی‌های مربوط به انواع سرطان، پیوند قلب، کبد، ریه، کلیه و مغز استخوان، زایمان، درمان نازایی و دندانپزشکی و سایر موارد نیز از سوی شرکت بیمه گر پرداخت می‌شود.وی گفت: اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور برای دریافت بیمه نامه بدون مراجعه حضوری می‌توانند از طریق سایت صندوق تعاون و رفاه به نشانی www.irimcs.ir ثبت نام کنند. همچنین تمام دفاتر سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و واحد کارگزاری بیمه نظام آسایش در ساختمان مرکزی نظام پزشکی تهران آماده ثبت نام متقاضیان و ارائه خدمات مربوطه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha