پس از مشاهده یك نمونه دیگر از سرطان در بین كارمندان استودیوی شبكه ABC استرالیا در توونگ (Toowong) یك هیات مخصوص جهت تحقیق در این زمینه تشكیل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU)، این هیات متشكل از دانشمندان و پزشكان متخصص در زمینه ی بیماری سرطان است. ریاست این هیات برعهده‌ی رییس سابق انجمن سرطان سینه استرالیا، دكتر بروس آرسترانگ، است. علاوه بر پزشكان و متخصصان، معاون و سخنگوی شبكه ABC ، دكتر تورمن سوان نیز در این هیات حضور خواهد داشت.


گفتنی است كه پیش از این شبكه ABC یكی از استودیوهای پخش خود در «توونگ» را به دلیل افزایش شیوع سرطان در بین كارمندانش تعطیل كرده بود.مارك اسكان،‌مدیر شبكه ABC در این خصوص كرد: متخصصان با رویكرد نتایج آزمایش‌های انجام شده را مورد بررسی قرار خواهند داد و آزمایش‌های جدیدی را نیز انجام خواهند داد. من جلسه‌ای با كارمندان برگزار كردم به طور صریح با آن‌ها صحبت كردم كارمندان من می‌دانند كه اهمیت این موضوع كه ارتباط مستقیم با سلامتی آنها دارد را درك می‌كنم. آنها نگرانند و من می‌خواهم هرچه زودتر این نگرانی برطرف شود.

گفتنی است اسكات به كارمندانش قول داده است كه در صورتی كه دانشمندان دلیلی برای شیوع سرطان در بین كارمندان كشف كنند كه مرتبط با استدیو باشد، این استودیو نیز همانند قبلی تعطیل شود.


در حالی كه مدیر شبكه ABC اعلام كرده است كه در طول 11 سال 9 مورد سرطان سینه در بین كارمندان این دفتر مشاهده شده است اما ظاهرا این تعداد به 12 نفر افزایش یافته است.لازم به ذكر است كه تعداد بیماران مبتلا به سرطان سینه در بین كارمندان این دفتر 11 برابر میزان معمول است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha