سلامت نیوز : بر اساس توافق‌نامه صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشكی و بیمه ایران، تمامی اعضای جامعه پزشكی كشور و خانواده‌هایشان تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دكتر محمدرضا نوروزی با اعلام این خبر گفت: هزینه سنگین انواع درمان و عمل‌های جراحی همواره یكی از دغدغه‌های اساسی اكثریت اعضای جامعه پزشكی كشور و خانواده تحت تكفل آنها بوده است. به همین علت و در راستای رفع این دغدغه بزرگ، صندوق تعاون و رفاه این سازمان پس از رایزنی‌های گسترده با مسوولان بیمه ایران، سرانجام قرارداد پوشش بیمه طلایی بدون سقف را منعقد نمود كه بر این اساس هزینه‌های درمان و جراحی در بیمارستان‌ها و مراكز خصوصی نیز پرداخت می‌شود.

نایب رییس شورایعای نظام پزشكی افزود: بر اساس این قرارداد شركت بیمه‌گر متعهد شده است علاوه بر پوشش 90 درصدی هزینه‌های بستری، جراحی‌، پاراكلینیكی، هزینه‌های مربوط به ویزیت، دارو و تامین انواع آرتروز و پروتز را نیز بپردازد.به گفته نوروزی، افراد تحت پوشش بیمه طلایی در صورت نیاز به دریافت عضو پیوندی از فرد زنده (همانند پیوند كلیه) و سایر موارد نیز به غیر از فرانشیز 10 درصد، هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهند كرد.

مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشكی خاطرنشان كرد: هزینه‌های انواع جراحی، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، انواع سنگ‌شكن در بیمارستان‌ها و مراكز جراحی محدود، جراحی‌های مربوط به انواع سرطان‌ها، پیوند قلب، كبد، ریه، كلیه و مغز استخوان، زایمان، درمان نازایی و دندانپزشكی و سایر موارد نیز از سوی شركت بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.وی گفت: اعضای سازمان نظام پزشكی در سراسر كشور برای دریافت بیمه نامه بدون مراجعه حضوری می‌توانند از طریق سایت سازمان تعاون و رفاه به نشانی www.irimcs.ir ثبت‌نام نمایند. همچنین تمامی دفاتر سازمان نظام پزشكی در سراسر كشور و واحد كارگزاری بیمه نظام آسایش در ساختمان مركزی نظام پزشكی تهران آماده ثبت‌نام متقاضیان و ارایه خدمات مربوطه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha