علاوه بر استقرار تانکرهای آب و خبازخانه‌های صحرایی، تعداد ۱۰ هزار قرص نان و مقادیر قابل توجهی آرد و جیره خشک نیز به مناطق زلزله زده ارسال گردید.

سلامت نیوز : با توجه به کمبود آب شرب و غذا در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی، ده‌ها تانکر آب آشامیدنی و دستگاه‌های خبازخانه صحرایی توسط لشگر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی ارتش در این مناطق مستقر گردید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ امیر سرتیپ دوم ستاد می‌ربیرنگ، فرمانده لشگر ۲۱ حمزه سید الشهدا (ع) با اعلام این خبر افزود: علاوه بر استقرار تانکرهای آب و خبازخانه‌های صحرایی، تعداد ۱۰ هزار قرص نان و مقادیر قابل توجهی آرد و جیره خشک نیز به مناطق زلزله زده ارسال گردید. امیر سرتیپ ملکیان، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در شمالغرب کشور نیز ظرف روز گذشته و امروز در بازدید از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی، نسبت به تامین مایحتاج اولیه و ضروری مردم آسیب دیده دستورات لازم را به یگانهای مهندسی، پشتیبانی، تکاور و بهداری لشگر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش صادر کرد.

یادآوری می‌شود؛ در پی وقوع زلزله ۶. ۲ ریشتری که عصر روز شنبه گذشته شهرستانهای اهر و ورزقان استان آذربایجان شرقی را لرزاند، یگانهای مهندسی، پشتیبانی، امدادی و تکاوری لشگر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) و بالگردهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از‌‌ همان ساعات اولیه با حضور در منطقه به کمک آسیب دیدگان و مجروحان این حادثه پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha