خبرگزاری فارس: مدیر عامل شركت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: بهترین سهام شركت‌های زیر مجموعه تأمین اجتماعی در اختیار بیمه‌شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی قرار می‌گیرد.

عزیز بیگی در گفت وگو با فارس افزود: در هیئت مدیره شركت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)‌، تشكیل شركت سرمایه گذاری بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شده است كه برای تصویب نهایی به سازمان تأمین اجتماعی ارائه شده است.
وی در ادامه گفت: قرار است با تشكیل این شركت كه ساختار آن نیز آماده شده است، در آن‌جا پذیره‌نویسی كنیم و از بهترین سهام شركت‌های زیر مجموعه شستا در ان شركت قرار دهیم.
مدیر عامل شركت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی اظهار داشت: بیمه‌شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی این سهام را می‌خرند و ما با این پول‌های خرد آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌كنیم و مدیریت آن شركت را هم به خودشان می‌دهیم.
بیگی ادامه داد: شركت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) شاید 10 درصد از سهام شركت سرمایه گذاری بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی را داشته باشد و بیشترین سهام برای بازنشستگان و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی است.
وی درباره خواص و مزیت‌های سهام شركت سرمایه گذاری بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی تصریح كرد: در این شركت، بازار ریسك علی‌رغم بیرون وجود ندارد و دیگر این‌كه هر فردی با هر قیمت و میزان وجهی می‌تواند در این شركت، سرمایه‌گذاری كند.
مدیر عامل شركت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: اجرای این مصوبه شستا منتظر نظر سازمان تدمین اجتماعی است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha