سلامت نیوز: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: با حمایت خیرین و نیکوکاران تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان برای مردم زلزله زده آذربایجان شرقی جمع آوری و بخشی از این کمک‌ها به مناطق مورد نظر ارسال شده است.

سعید ستاری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در روز عید سعید فطر 50 هزار پایگاه در سراسر کشور آماده جمع‌آوری فطریه و کفاره هموطنان هستند، اظهار داشت: این تعداد پایگاه در مسیر نماز عید سعید فطر و همچنین در معابر و مساجد مستقر هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه خانواده‌ها می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌ها فطریه خود را پرداخت کنند امکاناتی نیز فراهم شده است تا هموطنان از طریق خودپرداز‌های بانک‌ها و همچنین پورتال کمیته امداد فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.

ستاری اضافه کرد: کمیته امداد تا به امروز بیش از 2 میلیارد تومان برای کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی جمع‌آوری کرده است که بخشی از کمکها به سه شهرستان ورزقان، اهر و هریس ارسال شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود میزان کمکها در روز عید سعید فطر افزایش یابد ضمن اینکه مجموعه امداد همکاری‌های لازم را با دولت جهت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بیش از 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در 3 شهرستان ورزقان، اهر و هریس و روستاهای اطراف آن زندگی می‌کنند که نیازمند به حمایت‌های امداد هستند به همین دلیل مجموعه امداد در بخش مسکن تسهیلات ویژه‌ای را از جمله پرداخت وام بلاعوض و همچنین پرداخت اقساط بانکی ارائه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha