حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز(پنجشنبه) با حضور سرزده در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی با ساکنان این مناطق، از نزدیک در جریان خسارات وارد شده و نحوه کمک رسانی به زلزله زدگان قرار گرفتند.

سلامت نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز(پنجشنبه) با حضور سرزده در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی با ساکنان این مناطق، از نزدیک در جریان خسارات وارد شده و نحوه کمک رسانی به زلزله زدگان قرار گرفتند.



روستای سَرَند از توابع شهرستان هِریس اولین منطقه ای بود که مورد بازدید رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.



حضرت آیت الله خامنه ای سپس با حضور در روستای کُوویچ با مردم این روستا از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.    
                         
رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم کُوویچ هدف اصلی از سفر به مناطق زلزله زده را ابراز همدردی و همدلی با مردم این مناطق و عرض تسلیت بیان و تاکید کردند: همه ملت ایران با ساکنان مناطق زلزله زده همدرد و همدل هستند.



حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: مردم ایران، مردمی متحد و یکپارچه هستند و همین اتحاد و یکپارچگی موجب قدرت، نیرومندی و عزت ملت شده است.
ایشان با توصیه به مردم مناطق زلزله زده مبنی بر صبر و بردباری، خاطر نشان کردند: اگر ساکنان این مناطق با یکدیگر همکاری و همدلی داشته باشند این حادثه می تواند به سکوی پرش و دگرگونی چهره این منطقه تبدیل شود.



رهبر انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم مناطق زلزله زده را خوب ارزیابی کردند و افزودند: البته مسئولان برای بازسازی و مقاوم سازی مناطق زلزله زده وظایف سنگینی دارند و مردم این مناطق نیز باید به مسئولان برای انجام این وظایف سنگین کمک کنند.



رهبر انقلاب اسلامی در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده، در روستای باجِ باج حضور یافتند و با ساکنان این روستا نیز از نزدیک گفتگو کردند.                                             
روستاهای زَغَن آباد و شِیخَملو از توابع ورزِقان از دیگر مناطق زلزله زده ای بودند که رهبر انقلاب اسلامی از آنها بازدید کردند.



حضرت آیت الله خامنه ای در آخرین مرحله بازدید از مناطق زلزله زده در جمع مردم روستای اورنگ از توابع اهر حضور یافتند.   


                                   
ایشان در جمع مردم روستای اورنگ ضمن ابراز همدردی مجدد با ساکنان مناطق زلزله زده از مردم در خصوص نحوه ارائه خدمات و کمک رسانی سوال کردند که ساکنان این روستا ضمن اظهار رضایت از خدمات ارائه شده، در خصوص مدیریت توزیع کمک ها گلایه هایی داشتند.



رهبر انقلاب اسلامی با تاکید برزحمات بسیار زیاد مسئولان و ارائه خدمات خوب به مناطق زلزله زده، بر لزوم نظارت دقیق تر بر نحوه توزیع کمک ها تاکید کردند.




رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند، با توجه به طبیعت خوب و مردم زحمتکش به ویژه جوانان غیور آذربایجان شرقی، این منطقه آینده خوبی خواهد داشت.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha