نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی، وضعیت بهداشتی منطقه بعد از طوفان گونو را، نامطلوب خواند و خواستار رسیدگی مسئولان به مناطق آسیب دیده شد.

هدایت الله میر مرادزهی در گفتگو با مهر، تصریح کرد: امکانات توزیع شده در مناطق آسیب دیده از طوفان گونو، بر اساس نیازها نبوده است و مردم شهرستانها و روستاها همچنان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

وی با اشاره به گذشت چند هفته از حادثه توفان گونو، افزود: هنوز راههای دسترسی بعضی از مناطق سراوان مسدود است و توزیع امکانات به سختی صورت می گیرد.

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: 50 درصد مراجعان به دفتر بنده در شهرستان سراوان، متقاضی ارزاق و کالاهای ضروری بوده و همچنان از دریافت امکانات و تجهیزات اولیه محروم هستند.

میر مرادزهی با اشاره به تلف شدن حیوانات و فرو رفتن اجساد آنها به زیر آبها، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل نبود آب شرب سالم، مردم از آب چاهها و رودخانه ها استفاده می کنند و همین امر زمینه ابتلا آنان به انواع بیماریها را فراهم می سازد.

وی، تعدا اکیپ های امدادی را متناسب با نیاز منطقه ندانست و تصریح کرد: این کمک ها به اندازه عمق فاجعه نبوده و از همین رو، مشکلات همچنان وجود دارد.

نماینده مردم سراوان در مجلس، رسیدگی به نقاط مرکزی را مناسب خواند و گفت: در شهرستان سراوان بیش از یک هزار روستا وجود دارد که نیازمند برخورداری از امکانات و تجهیزات ضروری زندگی هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha