حتما بارها شنیده اید که اولین قدم برای موفقیت در زندگی داشتن اعتماد به نفس است اما شاید تا به حال به صورت آنلاین برای این تحول در زندگی اقدام نکرده باشید با ما باشید تا از یک روش نو برای تقویت اعتماد به نفس برایتان بگوییم.

اگر به دنبال تقویت اعتماد به نفس هستید حتما بخوانید
سلامت نیوز: حتما بارها شنیده اید که اولین قدم برای موفقیت در زندگی داشتن اعتماد به نفس است اما شاید تا به حال به صورت آنلاین برای این تحول در زندگی اقدام نکرده باشید با ما باشید تا از یک روش نو برای تقویت اعتماد به نفس برایتان بگوییم.
اعتماد به نفس یکی از اساسی ترین عوامل موثر در رشد شخصیت افراد و کسب مهارت ها و موفقیت های زندگی است. به جرات می توان گفت دلیل بسیاری از شکست های شما در زندگی می تواند ناشی از عدم اعتماد به نفس باشد.
بسیاری از افراد با وجودی که می دانند اعتماد به نفس ضعیفی دارند اما چاره ای برای آن نمی یابند و برخی به دنبال راه درمان و تقویت اعتماد به نفس هستند اما از مراجعه به مشاوره و روانشناس به دلیل ترس از انگ و برچسب خوردن خودداری می کنند.
لازم است بدانید عدم اعتماد به نفس به دلیل اینکه مانع از پیشرفت فرد در تحصیل، شغل و سایرعلایق وی می شود می تواند فرد را در معرض افسردگی قرار دهد چرا که فرد به هر کاری که روی می آورد احساس عدم توانمندی در آن کار می کند و شجاعت لازم را برای انجام هیچ کاری ندارد در نتیجه با زنجیره ای از شکست ها مواجه می شود که به شدت فرد را سرخورده می کند لذا قدم اول موفقیت در زندگی داشتن اعتماد به نفس است.
 اگر به دنبال یافتن راهی مناسب برای تقویت اعتماد به نفس و تحول در زندگی هستید می توانید مجموعه ای از آموزش ها در این زمینه را به صورت آنلاین توسط استادی مجرب دریافت کنید.
در واقع سلامت نیوز شما را با سایتی آشنا می کند که در کنار سایر موارد آموزشی، کلاسی برای تقویت اعتماد به نفس و تحول در زندگی برای علاقمندان به صورت آنلاین برگزار می کند.
سامانه آموزش ایرانی یکی از گروه سایت های پرشین بلاگ است که با هدف ایجاد دانشکده ای آنلاین برای عموم مردم راه اندازی شده است. این دانشکده با بهره گیری از اساتید مجرب و جدیدترین تکنیک های آموزشی سعی بر آن دارد تا محیط آموزشی مناسبی را در قالب یک دانشکده آنلاین در منازل یا محل کار شما ایجاد سازند تا فراگیران و اساتید بتوانند از دورترین نقاط روی کره زمین که دسترسی به شبکه اینترنت را دارند در سر کلاس ها بدون محدودیت زمانی حاضر شوند و با هر وسیله ای که در اختیار دارند از جمله تلفن همراه، رایانه ها شخصی و حتی تبلت ها به دانشکده مجازی مخصوص خود بروند و در کلاس های آموزشی مورد علاقه خود شرکت کنند و پس از کسب مهارت لازم در آزمون های آنلاین سامانه آموزش ایرانی شرکت کرده و در صورت نیاز مدرک دوره آموزشی خود را دریافت نمایند.
گفتنی است تحول در زندگی یکی از گروه های درسی این دانشکده آنلاین است که مهارت تحول در زندگی و اعتماد به نفس توسط استاد فرهاد مدرس، سخنران و مشاور ارشد تحول فردی و سازمانی، در 20 روز آموزش داده می شود.
علاقمندان به شرکت در دوره آموزشی تقویت اعتماد به نفس می توانند با مراجعه به سایت  آموزش ایرانی  با کمترین هزینه برای ثبت نام اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آزاده ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    2 0
    ببخشید میخواستم ببینم دقیقاَ چطور میتونم از این کلاسها استفاده کنم.
  • مینا ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    3 0
    سلام من دقیقا نمیدونم چطور می تونم زمان برگزاری کلاسهارو بدونم و چطور میشه برای شرکت در کلاسها ثبت نام کنم ، در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم
  • Masumeh ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    با سلام و خسته نباشيد. ميخواستم بپرسم زمان برگذاری کلاسها چه موقع و از چه طریق است. با تشکر