مطالعات نشان داده است افراد چاق و بیماران مزمن که تمام سهم میوه و سبزیجات روزانه خود را مصرف نمی کنند، در عوض به خوردن چربی های بسیار اشباع شده و غذاهای شیرین روی می آورند. اکثر مردم به پرخوری و افراط در مصرف این نوع غذاها تمایل دارند که درنتیجه می تواند خیلی زود به یک سبک زندگی ناسالم بیانجامد

سلامت نیوز: مطالعات نشان داده است افراد چاق و بیماران مزمن که تمام سهم میوه و سبزیجات روزانه خود را مصرف نمی کنند، در عوض به خوردن چربی های بسیار اشباع شده و غذاهای شیرین روی می آورند. اکثر مردم به پرخوری و افراط در مصرف این نوع غذاها تمایل دارند که درنتیجه می تواند خیلی زود به یک سبک زندگی ناسالم بیانجامد. متاسفانه بیشتر این عادت های غذایی ناسالم و سبک های زندگی بدون فعالیت های فیزیکی، در حال انتقال به کودکانشان است.

634811528244670025_1.jpgبه گزارش سلامت نیوز به نقل از اوری دی هلث،به منظور تقویت سیستم ایمنی، پاک کردن بدن از سموم و کاهش مقادیر زیان آور کلسترول خون باید مقدار میوه و سبزیجات توصیه شده برای مصرف روزانه میل شود . اغلب اوقاتف این سبزیجات و میوه ها با یکدیگر در معجون سبز (اسموتی سبز) مخلوط می شوند تا یک نوشیدنی مغزی تهیه شود. 634811528244670025_2.jpgبه گزارش سلامت نیوز ثابت شده است که نوشیدن نوشابه های سبز تهیه شده از سبزیجات و میوه های تازه، کیفیت زندگی انسان را افزایش و سطح سمیت بدن را کاهش می دهد؛ زیرا این نوشیدنی مانند یک نوشابه سم زدا عمل و مواد زائد را از بدن پاک می کند. آنتی اکسیدان های سبزیجات برگ سبز و میوه های به کار رفته در نوشیدنی های سبز، به تقویت سیستم ایمنی فرد نیز کمک می کنند.634811528244670025_3.jpgاین گزارش می افزاید،خاصیت قلیایی سبزیجات سبزرنگ برای دستگاه گوارش بدن ضرروی است. تنوع وسیع ویتامین ها، مواد معدنی و مغزی موجود در غذاهای برگ سبز، نقش مهمی را در مقابله با فرایند پیری، سرطان ها ، آرتریت مزمن و بیماریهای سیستم گوارش بدن ایفا می کند. روشن شده است که مخلوط سبزیجات برگ سبز و میوه ها در یک نوشیدنی سبز، وزن و سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد. طرفداران نوشابه سبز ادعا می کنند که تغییرات قابل توجهی در پوست، مو، ناخن ها و میزان استرس و تنش آن دسته افرادی که نوشابه سبز می نوشند ایجاد می شود. 634811528244670025_4.jpgنوشیدن نوشابه های سبز می تواند اشتیاق به خوردن غذا را که به افراط و پرخوری منجر می شود، کاهش دهد. به محض اینکه بدن به واسطه این نوشابه های سبز فموج سالم و مفیدی از مواد مغزی و ویتامین ها را تجربه می کند فرایند سم زدایی نیز آغاز می شود و سپس بدن، خود را از غذاهایی فراوری شده و غذاهای بسیار شیرین خلاص و شروع به کاهش وزن می کند. میل به غذاهای سالم و خوب به واسطه نوشیدن این نوع نوشابه ها یک فرض مسلم است. 634811528244670025_5.jpgبسیاری از مردم افزایش سلامت پوست و برخی دیگر کاهش وزن و افزایش سلامت موها و پوستشان را گزارش کرده اند. این افراد خیلی زود به جمع علاقمندان نوشابه های سبز پیوسته اند و به خاطر فواید نهفته در نوشابه های سبزی که در سبک های زندگی سالم وجود دارد، برای همیشه خوردن غذاهای ناسالم و زیان آور را ترک کرده اند. بسیاری از مردم که اقدام به نوشیدن نوشابه های سبز کرده اند میلشان به ورزش بیشتر و در زمان صرف غذا اشتهایشان کم شده است. 634811528244670025_6.jpgاین افراد کمتر علائم سرماخوردگی را تجربه کرده اند و کمتر به خاطر سرما خوردگی و بیماریهای عفونی در محل کارشان غیبت داشته اند. نوشابه های سبز باعث می شود که فرد از نظر ذهنی آماده تر و سطح و دوام انرژی بدنش بیشتر شود. یک رژیم غذایی سالم که شامل یک ورزش ملایم و نوشابه های سبز باشد به یک نوع زندگی سالم ختم می شود که زمینه اقدامات پیشگیرانه در مقابل چاقی و بیماریهای عفونی را برای اکثر افراد فراهم می کند. روش های بسیار آسانی برای کسب عادت های غذایی سالم وجود دارد و شما با این عادت های خوب، تغییرات فاحشی را در نحوه احساستان مشاهده خواهید کرد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha