چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
سلامت نیوز: مصرف مشروبات الکلی در ایران اسلامی ما متاسفانه چند سالی است به شدت افزایش یافته است، هرچند مسئولان در سال‌های اخیر ترجیح می‌دادند که در این رابطه سکوت کنند اما آمارها آنقدر عیان است و عوارضش عیان‌تر که چندی پیش دکتر باقر لاریجانی هم صراحتا به انتقاد از افزایش بالا رفتن مصرف مشروبات الکلی پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری سفیر، مافیای واردات مشروبات الکلی که به خوبی توانسته است شبکه‌های خود در تهران و سایر شهرهای بزرگ و حتی مذهبی را فعال کند به گونه‌ای که شنیده می‌شود در شهرهای مذهبی چون یزد نیز تحویل مشروب با پیک موتوری اخیرا راه‌اندازی شده است، این بار مصرف کنندگان پرشمار قلیان‌ را نشانه رفته‌اند.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار سفیر، در تعداد قابل توجهی از مغازه‌های عرضه کننده قلیان و تنباکو اگر کمی با فروشنده به اصطلاح «گرم بگیری»، به شما پیشنهاد می‌کند که از تنباکوی مخصوص با طعم شراب یا ویسکی هم استفاده کنید!

گویا این تنباکوها در شراب و ویسکی خوابانده شده و هنگام استفاده فرد از این تنباکو حالتی نزدیک به مصرف شراب یا ویسکی به او دست می‌دهد و بعد از مدتی فرد را ترغیب به مصرف مشروبات الکلی می‌کند.

لازم است مسئولان محترم انتظامی هرچه سریعتر شناسایی و برخورد با عرضه کنندگان این نوع تنباکو در مغازه‌های عرضه کننده لوازم قلیان و تنباکو را در دستور کار قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha