سلامت نیوز : محمد خادم علیزاده با بیان این نکته که شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران آمادگی تولید سالانه 80 تا 100 میلیون عدد آنژیوکت را داراست، اظهار داشت: برنامه فعلی شرکت، تولید سالانه 20 میلیون عدد آنژیوکت است.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با اعلام این مطلب که مجوزهای قانونی مربوط به این محصول در روزهای آتی توسط وزارت بهداشت صادر می‌شود، گفت: این شرکت برای پاسخگویی به نیازهای داخلی هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ بر اساس این گزارش، شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران بزرگترین شرکت تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف پزشکی در کشور است که هم‌اکنون بیش از 17 قلم محصول از جمله انواع صافی‌های دیالیز، سرنگ، سرسرنگ انسولین، آنژیوکت و ... در آن تولید می‌شود.سال گذشته بیش از 500 میلیون عدد انواع سرنگ و بیش از 2 میلیون صافی دیالیز در این مجموعه تولید شد و امسال  نیز برنامه تولیدی شرکت به روال سال قبل خواهد بود.تولید سرنگ‌های یکپارچه و ایمن و استریال محصولات با اشعه گاما و افزایش تولید سرنگ انسولین و آنژیوکت ایرانی مهمترین برنامه‌های سال جاری هلال احمر در این حوزه اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha