سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم: 16 پروژه بهداشتی درمانی در هفته دولت در شهرستان جهرم افتتاح می شود.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر سیدمحمدکاظم تدین با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: هفته دولت هفته بیان دستاوردها و خدمات نظام به مردم است تا روز به روز بخش سلامت کشور شاهد موفقیت های بهتر و بیشتری گردد به همین خاطر در هفته دولت امسال با حمایت و تلاش مسئولین وزارت بهداشت و مساعدت مجموعه مدیران شهرستان جهرم، بیش از 16 پروژه بهداشتی، خدماتی و درمانی با اعتبار 27 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به طرح های دانشگاه ابراز داشت: این طرح ها شامل خوابگاه های دانشجویی، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس جاده ای، ساختمان های اداری و خدماتی دانشگاه همچنین نصب و راه اندازی تجهیزات پیشرفته پزشکی می باشد.

دکتر تدین ضمن اشاره به ضرورت نگاه ویژه به خانه های بهداشت در سطح روستاها بیان کرد: بحمداله با افتتاح آخرین خانه بهداشت مصوب دانشگاه در روستای محروم امیرسالار امسال شاهد جشن تکمیل خانه های بهداشت در سطح شهرستان جهرم هستیم.

وی همچنین روند توسعه پایگاه های اورژانس جاده ای را در جهرم کم نظیر دانست و اعلام کرد شهرستان جهرم جزو مناطقی در کشور محسوب می شود که دسترسی به پایگاه های اورژانس جاده ای در زمان کمتر از استاندارد های کشوری صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تصریح کرد: بیمارستان 32 تختخوابی بخش خفر نیز در زمینه پیشرفت فیزیکی، مراحل نهایی را طی می کند و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha