یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 55625
سلامت نیوز :  داشتن یک رژیم غذایی خاص همیشه به معنای کاهش وزن نیست و گاهی اوقات برخی از افراد دستورات خاصی را رعایت می‌کنند. در این میان این دستورات می‌تواند بسیار عجیب نیز باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ابتکار ؛ در دنیا افراد بسیار زیادی هستند که دستورات خاص غذایی را پیگیری می‌کنند اما میان آن‌ها نیز افرادی هستند که رفتارهای بسیار عجیب دارند و به نوعی شاید با دیدن آن‌ها به غذا خوردن خودتان ایمان آورید.

30 سال تغذیه جاده ای
حتما شما هم در جاده‌های مختلف کشور سفر داشته اید و در میان راه حیوان‌هایی را دیده اید که بعد از برخورد با خودروها کشته شده اند و به کنار جاده پرت شده اند. دیدن آن‌ها بسیار منزجر کننده است چه به برسد به خوردنشان. اما مردی به نام”جاناتن مک گون” که 44 سال سن دارد به مدت 30 سال از این حیوان‌ها تغذیه کرده است. او در تمام این مدت اصلا حیوانی را نکشته است و تنها از حیوان‌هایی که پیدا کرده است تغذیه کرده.

31 سال رژیم پیتزایی
پیتزا یک غذای تمام ایتالیای است که شاید خوردن آن هر چند وقت خوب باشد اما خوردن پیتزا برای مدت 31 سال چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. خانم”کلر سیمونس” نزدیک به 31 سال است که چیزی غیر از پیتزا نخورده است و این درحالی است که او تنها 33 سال سن دارد. بسیاری از پزشکان این نوع خاص او را ناشی از بیماری‌های غذایی می‌دانند و می‌گویند او می‌ترسد تا غذایی جز پیتزا بخورد.

هفته ای 42 لیتر نوشابه
“دارن جونز” کسی است که این روزها به دنبال یک پزشک خوب برای ترک اعتیاد خطرناکش است. او که تنها 38 سال سن دارد در هفته نزدیک به 42 لیتر نوشابه رژیمی مصرف می‌کند و این باعث شده است تا همسرش تقاضای طلاق کند. او میگوید نوشابه‌های رژیمی مانند مواد مخدر می‌مانند و باعث شده اند تا نتوانم لحظه ای از ان‌ها دور باشم.

25 هزار همبرگر
در بیشتر از 4 دهه”دان گروسک” از همبرگر استفاده کرده است البته او در میان این رژیم غذای از مواد دیگر نیز استفاده کرده است. او در سال 2011 توانست 25 هزارمین همبرگر خودش را تمام کند. او همچنین می‌گوید از نظر جسمی بسیار سالم هستم و هیچ مشکلی در این زمان که 59 سال سن دارم نداشته ام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha