معاون اداره کل بیمه کمیته امداد امام خمینی( ره ) گفت: کمیته امداد علاوه بر مددجویان تحت پوشش به افراد نیازمندی که متحمل هزینه های درمانی می شوند ، وام و یا کمک بلاعوض ارائه می کند.

سید موسی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: افراد نیازمند برای دریافت وام درمان حتما نباید مددجو و تحت پوشش کمیته امداد باشند و الزاما برای ارائه این وام بیماری خاصی مد نظر ما نیست و در صورت شناسایی و یا مراجعه فرد نیازمند، براساس هزینه های درمانی که بیمار متحمل شده، کمک بلاعوض و یا وام به آنان پرداخت می شود .

وی خاطر نشان کرد: افراد نیازمند ممکن است به واسطه پرداخت هزینه های درمانی ، دچار آسیب شوند به همین دلیل با پرداخت وام و کمک به آنها از بروز آسیب جلوگیری می کنیم.

معاون اداره کل بیمه کمیته امداد تاکید کرد : کمیته امداد از محل صندوق اعتبارات خود متناسب با نیاز افرادی که بیمه شده این نهاد نیستند، به آنها خدمات موردی ارائه می کند .

طباطبایی گفت: همچنین از محل صندوق بیمه ، کمیته امداد علاوه بر پرداخت هزینه درمان بیماری ، هزینه ایاب و ذهاب ، هزینه بهداشتی ، مشاوره مددکاری و ... که فرد برای مداوا نیاز دارد را نیز پرداخت می کند.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha