دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 55648

پزشك خانواده برنامه ی با هدف نهادینه كردن عدالت در جامعه اجرایی می باشد و از این طریق خدمات و تجهیزات پزشكی بین تمام مردم كشور حتی در دورترین مناطق نیز به صورت عادلانه ارائه خواهد شد.

كاهش هزینه ها مهمترین هدف برنامه پزشك خانواده است
سلامت نیوز : عزیزا... سیفی در این جلسه با بیان اینكه اجرای برنامه پزشك خانواده می تواند تحول بزرگی را در حوزه بهداشت و درمان به وجود آورد، خاطر نشان كرد: اجرای این برنامه ، موجب ارتقای بنیادی سلامت افراد جامعه خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ فرماندار یزد تصریح كرد: پزشك خانواده برنامه ی با هدف نهادینه كردن عدالت در جامعه اجرایی می باشد و از این طریق خدمات و تجهیزات پزشكی بین تمام مردم كشور حتی در دورترین مناطق نیز به صورت عادلانه ارائه خواهد شد.سیفی این این مطلب که هزینه های درمانی خانوارها در این برنامه كاهش خواهد یافت افزود: این مهم از مهمترین مزیت های این برنامه ملی ست.

وی با اشاره به استقبال خوب كادر پزشكی یزد از اجرای این برنامه گفت: طبق اطلاعات كسب شده در شهرستان یزد تا كنون بیش از 420 نفر از پزشكان در این برنامه ثبت نام كرده اند و در حال حاضر بیمه ها در حال گزینش براساس موقعیت مكانی مطب ها در محدوده شهری هستند.فرماندار یزد و رئیس ستاد اجرایی برنامه پزشك خانواده در شهرستان یزد خاطر نشان كرد: اطلاع رسانی به موقع و مناسب می تواند در اجرای صحیح این برنامه مؤثر باشد.سیفی در پایان با تاکید بر تعامل همه دستگاه ها ذیربط جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه ابراز امیدواری كرد: با اجرای برنامه پزشك خانواده بتوانیم بیش از پیش در مسیر توسعه عدالت و پیشرفت در عرصه بهداشت و درمان گام برداریم./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha