یک کمک بهیار که چند ماهی است متاهل شده است و تاکنون در یافتن شغلی برای خود در استان مازندران ناکام مانده است، در نامه‌ای دردمندانه از مسئولان خواسته تا با به کار گیری او حتی به عنوان نظافتچی کمک کنند تا بیش از این نزد همسرش شرمنده نشود.

لطفا کمکم کنید، حاضرم حتی نظافتچی بیمارستان شوم!
سلامت نیوز :یک کمک بهیار که چند ماهی است متاهل شده است و تاکنون در یافتن شغلی برای خود در استان مازندران ناکام مانده است، در نامه‌ای دردمندانه از مسئولان خواسته تا با به کار گیری او حتی به عنوان نظافتچی بیش از این او را نزد همسرش شرمنده نشود.

به گزارش سلامت‌نیوز، نامه این آقای ح.ر – که مشخصات و اطلاعات تماس ایشان نزد سلامت نیوز محفوظ می‌باشد- بدین شرح است:

به نام خدا  
با سلام وعرض خسته نباشید

 اینجانب ح. رجبی هستم از بخش كیاكلا من متولد 1363 و فوق دیپلم فن آوری اطلاعات و متاهل ودارای مدرك كمك بهیاری یا همان کمک پرستاری هستم . من 2 ماه است كه ازدواج كردم بعد از 3 سال نامزدی و همسر بنده دانشجوی فوق لیسانس فیزیك هسته ای از دانشگاه روزانه بابلسر یا همان دانشگاه مازندران است .


من خیلی به بیمارستان و كار در آن علاقه دارم . به خدا قسم آرزوی من این است كه در بیمارستان كار كنم حتی نظافت چی و هر کار دیگری که به من احتیاج باشد . من بیكار هستم و از شما خواهش می كنم برای رضای خدا كمكم كنید تا در بیمارستانی در مازندران كار بگیرم از شما خواهش میكنم كه بنده حقیر را به دانشگاه علوم پزشکی بابل یا مازندران یا بیمارستان خصوصی معرفی كنید .


هر چقدر بگم باز هم كم گفتم به خداوندی خدای بزرگ من كار در بیمارستان رو یك آرزو میدونم وشما را به امام حسین قسم میدم كه كمكم كنید من با تمام وجودم قدر این كار رو میدونم و تمام تلاشم رو برای بهترین بودن در بیمارستان میكنم . من چون در خانواده ای پر جمعیت و كشاورز بودم و زندگی نسبتا سختی داشتم برای همین كارهایی از قبیل بردن مریض ها به حمام قبل عمل ویا تعویض سوند مریض و غیره برایم سخت نیست بلكه باور كنید از این قبیل كار ها و كمك به مردم و بیماران را دوست دارم .


شمارا به امام حسین و برای رضای خدا كمكم كنید خواهش میكنم جوابم را بدهید ملتمسانه از شما خواهش میکنم به من کمک کنید دست نیازی به شما روی آورد رو بیجواب نگذارید کاش چشمان گریان همسرم که همیشه در حال راز ونیاز با خداست را میدید کسی که با ارشد فیزیک هسته ای زندگی خود را با همسر بیکار آغاز کرده .


کمکم کنید زندگیم در خطر هست همسرم خیلی ناراحتی میکند .حداقل به صورت قراردادی یا شرکتی مرا جذب کنند به خداوندی خدا دل چند خانواده را شاد میکنید.


دیدید حرف هام از قلبم بیرون می آد برای همین هم از نظر آرایه ادبی قشنگ نیست ولی پر است از درد بیکاری و خجالت پیش زن و خانواده همسر . بعد از خدا و ائمه اطهار امیدم به شماست تا کمکم کنید تا در بیمارستانی در مازندران كار بگیرم لطفا در جوابم نگویید ما کسی را در آن بیمارستان یا دانشگاه علوم پزشکی نمی شناسیم من خیلی پیگیری کردم ولی نتیجه ای نداد شما برایم کاری بکنید حداقل مشکلم را به مسولین درمیان بگذارید خواهش می کنم


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha