معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت‌ ۵۵۰ میلیارد تومان از 1385 میلیارد تومان بدهی سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت خبر داد.

پرداخت 550 میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت
سلامت نیوز : هدایت‌الله ادیب‌نیا گفت: طی چند روز آینده بخشی از مطالبات تمام مراکز درمانی وزرات بهداشت، داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی دانشگاهی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: حدود 550 میلیارد تومان از مطالبات وزارت بهداشت برای 2 ماه نخست سال جاری است که در چند روز آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ؛ معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: در برخی استان‌ها به دلایل مختلف مطالبات 2 ماهه نخست سال را پرداخت کرده‌ایم و در بعضی از استان‌ها نیز برای پرداخت مطالبات مشکلاتی داشته‌ایم که در حال مرتفع کردن آن ها هستیم.ادیب‌نیا از پیش پرداخت برنامه پزشک خانواده نیز خبر داد و گفت:‌ با اجرای این طرح در برخی از استان‌ها پیش‌پرداخت‌ها نیز برای مراکز درمانی، داروخانه‌‌ها و پزشکان داشته‌‌ایم.گفتنی است وزیر بهداشت چندی قبل از بدهی 1385 میلیارد تومانی سازمانهای بیمه‌گر به مراکز تشخیصی و درمانی کشور خبر داد و اعلام کرد که این بدهی‌ها از ابتدای امسال پرداخت نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha