سلامت نیوز : مرضیه وحیددستجردی در پیامی به سیزدهمین اجلاس سراسری علوم دارویی ایران که از سیزدهم شهریور ماه به مدت سه روز در اصفهان برگزار می‌شود، تاکید کرده است: علم داروسازی از دیرباز هم‌زاد با علم پزشکی بوده است و همواره پا به پای آن پله‌های ارتقاء و پیشرفت را طی کرده و موجبات رفع آلام و بیماری‌ها را در نوع بشر فراهم آورده است.

در ادامه این پیام آمده است: امروزه در عصر انفجار علم و ابداع شیوه‌های جدید و فناوری‌های نوین، عرصه علم و داروسازی نیز دچار پیشرفت‌های عظیم شده و داروهای نوترکیب، رادیوداروها و هزاران فراورده دارویی جدید حاصل تلاش و کوشش بی‌دریغ محققان و پژوهشگران سخت‌کوش این عرصه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وزیر بهداشت در این پیام تصریح کرده است: به مدد لطف الهی و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشور ما نیز به همت جوانان غیور و ولایت‌مدارمان پا به پای تحولات جهانی به پیش می‌رود و حتی در مواردی توانمندی‌های بی‌بدیل ایرانیان خردمند را به رخ جهانیان می‌کشد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در سال جدید که به فرموده مقام عظمای ولایت سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده شده است بر همه دست‌اندرکاران، محققان و تولید کنندگان واجب است که تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کرده و موجبات استقلال بیش از پیش میهن عزیزمان را فراهم آورند.

وحیددستجردی تاکید کرده است: اینجانب به مناسبت سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم دارویی ایران در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان یکی از دانشگاه‌های تراز اول کشور فرصت را مغتنم شمرده و از همت والای مسئولان دانشگاه و دست‌اندرکاران این همایش وزین سپاسگزاری می‌کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون ایشان و بهره‌مندی هر چه بیشتر شرکت ‌کنندگان در همایش را خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha