سلامت نیوز :مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان استان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ علی‌ علی‌اکبریان در این بازدید با اشاره به تلاش‌های دشمنان در گمراه کردن جوانان جامعه گفت: افرادی که در زمینه توزیع مواد مخدر با هدف درآمدزایی فعالیت دارند باید بدانند که این درآمد‌ها به قیمت جان بسیاری از جوانان جامعه تمام شده و زمینه بدبختی و بیچارگی بسیاری از خانواده‌ها و فرزندان آنان را بوجود آورده است.

همچنین در این بازدید، رمضانعلی امیری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان به وضعیت نگهداری مددجویان پرداخت و گفت: طرح توسعه اردوگاه کار درمانی گامی بلند در جهت کاهش تراکم جمعیت در اندرزگاه‌ها و زندان‌های تابعه است که با اجرای طرح فاز اول و دوم، ارائه خدمات بهداشتی درمانی و نگهداری مددجویان در دیگر زندان‌ها به‌خصوص زندان مرکزی مناسب‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

وی افزود: طبق قانون، نگهداری، اصلاح و تربیت یک زندانی برعهده این سازمان است اما باید توجه داشت که این مجموعه‌ها خود به مثابه یک شهر هستند و نیاز است تمامی مسولین استان و شهرستان‌ها با دیدی بلند و واقع‌گرایانه به آن نگاه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha