سلامت نیوز : عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مراسم تجلیل از کارآفرینان و تعاونی‌های برتر استان یزد با اشاره به فشار اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: این فشارها به دنبال تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمن ایجاد شده و اقتصاد مقاومتی، به گفته رهبر معظم انقلاب بهترین راهکار برای عبور از این بحران است.
 
وی افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز باید راهکارهایی تدوین شود و به طور قطع بخش تعاون می‌تواند در تحقق آن بسیار مثمرثمر باشد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا ؛ شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: اجرای موفق و بهتر اقتصاد مقاومتی در کشور، در گرو حمایت و تقویت اقتصاد بخش تعاونی است. زیرا اقتصاد تعاونی با حضور مردم شکل می‌گیرد.وی افزود: اقتصاد تعاونی با حضور مردم است و همچنان که در انقلاب و در جبهه‌های دوران دفاع مقدس، همین مردم بودند که انقلاب را پیروز کردند، اکنون نیز در این جبهه، حضور مردم باعث شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود.شیخ الاسلامی ادامه داد: تعاونی‌ها باید در قالب اتحادیه‌ها، پیگیر فعالیت‌های خود باشند و بخش دولتی وظیفه آموزش و پشتیبانی را بر عهده دارد و اگر اتحادیه‌های تعاونی با کمک دولت در حمایت از بخش تعاون فعالیت کنند، اثرگذارتر خواهند بود.
 
تشکیل 2هزار مرکز بهداشتی درمانی در کشور به صورت تعاونی
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که بخش عظیمی از سرمایه‌های خرد در بخش تعاون به خدمت مردم می‌پردازند، گفت: دو هزار مرکز بهداشتی - درمانی در کشور به صورت تعاونی تشکیل شده‌اند و ده‌ها میلیارد تومان سرمایه تعاونی، خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم و کشور ارائه می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha