در اولین گردهمایی نمایندگان مدیریت کیفیت ادارات کل تامین اجتماعی ، بر تشکیل کمیته های راهبردی و تیمهای بهبود کیفیت، جهت استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع ،جهت رضایتمندی مخاطبان این سازمان تاکید شد.

به گزارش سلامت ینوز به نقل از مهر، در این گردهمایی فرخ ملکوند فرد سرپرست معاونت فنی و در آمد سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی یک پدیده اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی است که پدیده آمدن آن در جهان یک دستاورد تاریخی قلمداد می شود.

وی، ارتقاء سطح کیفیت در تمام زمینه های اجرایی سازمان تامین اجتماعی را در دنیای کنونی امری ضروری بر شمرد  و گفت: مخاطبان اصلی سازمان تامین اجتماعی و سرمایه اصلی این سازمان و مردم هستند، بنابراین با استقرار نظام مدیریت کیفیت در این سازمان در تمام امور از جمله وصول به هنگام حق بیمه ، برقراری مناسب و به هنگام حمایت ها و آسان سازی امور می تواند مخاطبان این سازمان را راضی کند.

ملکوند، آسیب شناسی معضلات موجود و تصمیم گیری برای اجرای فرایند بهبود کیفیت را برای رفع استرس های اجتماعی ضروری دانست و گفت: فلسفه وجودی سازمان تامین اجتماعی برای رفع استرس های از قبیل بیکاری ، بیماری ، سالمندی ، از کار افتادگی و ... است بنابراین برای ایجاد تعادل و روانسازی امور نیازمند استقرار چنین نظام مدیریت کیفیتی در سازمان تامین اجتماعی هستیم .

وی اصلاح و بازنگری در فرایندهای اجرایی ، رفتار انسانی و بهره مندی از فن آوریهای تکنولوژی روز را از مولفه های اصلی مدیریت ذکر کرد.

همچنین اسماعیل همدان لو معاون اداری ومالی سازمان تامین اجتماعی نیز، عدم تولید فکر و مصرف گرایی را مهمترین معضلات بخشهای اجرایی به خصوص علوم انسانی دانست.

معاونت اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ، ایجاد همسویی و روانسازی در واحدهای اجرایی را از مهمترین دستاوردهای استقرار مدیریت کیفیت در سازمان بر شمرد و خاطرنشان کرد: ما از منابع بسیار خوبی برخورداریم اما آنچه در این بین غائب است فکر صحیح وخدمت رسانی مطلوب است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha