یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
سلامت نیوز : معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اعلام كرد: از آغاز فصل گرما و مسافرت تابستانی هموطنان به استان های شمالی كشور، اعضای فعال و جوان این سازمان در سواحل خزر به 89 هزار و 993 نفر از مسافران تابستانی جلیقه های نجات رایگان دادند.
«سیدعلی منیری» گفت : این جلیقه های نجات رایگان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در محیط های آبی و دریایی سواحل شمالی كشور به صورت رایگان و امانی در اختیار مسافران یاد شده و شناگران دریای خزر قرار گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از کیهان ؛ معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: طرح راهنمای مسافران تابستانی برای دومین سال متوالی و با رویكرد پیشگیری و پاسخگویی به انواع حوادث دریایی و ساحلی، جاده ای و ترافیكی و فعال سازی كانون های روستایی از سوی جوانان این سازمان از 17 تیر ماه سال جاری آغاز و تا پایان تعطیلات تابستانی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه كرد: از آغاز طرح تابستانه تاكنون 16 میلیون و 767 نفر از مسافرین تابستانی از خدمات سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.
به گفته منیری در اجرای طرح یاد شده 179 هزار و 534 بروشور آموزشی و نقشه جغرافیایی و خطرپذیری استان های شمالی كشور در میان مسافران تابستانی توزیع شد و با نمایش تابلوهای هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی فیروزكوه به هراز، قزوین به رشت و كرج به چالوس مسافران تابستانی با خطرات ناشی از شنا در مناطق ناشناخته و خارج از طرح های سالم سازی دریای خزر آشنا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha