یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 5609

معاون توسعه وزارت بهداشت اعلام كرد: بر اساس توافق امروز وزارت بهداشت با ستاد سهمیه‌بندی بنزین، سهمیه آمبولانس‌های دولتی و خصوصی كشور افزایش یافت و مشكل سوخت این خودروها در سراسر كشور بر طرف شد.

رحمت‌الله حافظی در گفت‌و‌گو با فارس،‌افزود: طی جلسه‌ای كه امروز به اتفاق وزیر بهداشت با ‌محرابیان نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در زمینه سهمیه‌بندی سوخت در نهاد ریاست جمهوری داشتیم توافق شد كه برای رفع مشكل كمبود سوخت آمبولانس‌ها،‌ سهمیه این خودروها از 15 لیتر افزایش یابد و به این ترتیب مشكل سوخت آمبولانس‌های دولتی و خصوصی در سراسر كشور حل شد.
وی ادامه داد: این توافق شامل همه آمبولانس‌های اورژانس 115، آمبولانس‌های بیمارستان‌های دانشگاهی و بخش خصوصی و نیز آمبولانس‌ها و خودروهای شبكه بهداشتی ـ درمانی كشور می‌شود، ضمن این‌كه سهمیه موتورلانس‌های (‌آمبولانس‌های موتوری)‌ افزایش یافت به نحوی كه این خودورها نیز كه 100 دستگاه آن اكنون در تهران خدمت‌رسانی می‌كنند دیگر مشكل تأمین سوخت نخواهند داشت.
حافظی گفت: با توجه به محدودیت سهمیه یك ماهه خودروهای دولتی، در این جلسه توافق شد كه این محدودیت نیز برای آمبولانس‌ها برداشته شود و مهلت ذخیره یك ماهه بنزین این خودروها به 4 ماه افزایش یافت.
معاون وزیر بهداشت افزود: این تصمیم‌ها در مجموع دغدغه و نگرانی وزارت بهداشت و نظام ارائه خدمات بهداشتی- درمانی دولتی وخصوصی را در تأمین سوخت مورد نیاز از بین برد و اطمینان خاطری از این نظر به وجود آورد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha