شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 56343

برخی رسانه‌ها در گزارشاتی از کمبود و گرانی شیرخشک سخن گفته‌اند که ضمن تکذیب این موضوعات به اطلاع می‌رسد کلیه شیرخشک‌های تولیدی و وارداتی که در این رسانه‌ها نام برده شده‌اند به مقدار کافی در کشور موجود بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی در مورد این فرآورده‌ها صورت نگرفته است.

کمبود شیرخشک نداریم/ افزایش قیمت تکذیب می‌شود

سلامت نیوز : معاون داروی سازمان غذا و دارو با اعلام این كه کمبود شیرخشک در کشور نداریم، افزایش قیمت این فرآورده را نیز تکذیب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر محمدرضا شانه‌ساز گفت: برخی رسانه‌ها در گزارشاتی از کمبود و گرانی شیرخشک سخن گفته‌اند که ضمن تکذیب این موضوعات به اطلاع می‌رسد کلیه شیرخشک‌های تولیدی و وارداتی که در این رسانه‌ها نام برده شده‌اند به مقدار کافی در کشور موجود بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی در مورد این فرآورده‌ها صورت نگرفته است.

وی نام این شیرخشک‌ها و میزان و مکان موجودی آنها را به این شرح اعلام کرد:

- نوترامیژن: در تمام داروخانه‌های هلال احمر کشور موجود بوده و به تازگی 5760 قوطی از آن وارد کشور شده است.

- ایزومیل: تعداد 30 هزار قوطی در انبار شرکت پخش رازی و فردوس موجود است.

- ببلاک اچ آ: در تمام داروخانه‌های کشور موجود است و تعداد 11 هزار قوطی از آن در انبار کارخانه تولید داخل کشور و 18 هزار قوطی در انبار شرکت پخش رازی موجود است.

- آمپتامیل پپتی: در تمام داروخانه‌های کشور موجود است و تعداد 48 هزار و 900 قوطی از آن در انبار کارخانه تولید داخل کشور و 11 هزار قوطی در انبار شرکت پخش رازی موجود است.

- نوکیت: در انبار پخش هجرت موجود است.

- بیومیل سوی: در تمام داروخانه‌های کشور موجود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha