سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 56536

مسئولان باید به فکر تامین محل اسکان مناسب تر برای زلزله زدگان باشند و زندگی در چادر، هم سخت است و هم خطرناک، چرا که در فصل سرما قرار دادن سیستم گرمایشی در چادر ممکن است منجر به آتش سوزی شود.

زندگی در چادر خطرناک است، دولت به فکر باشد
سلامت نیوز :عضو کمیسیون عمران مجلس نهم گفت: متاسفانه زمان وقوع زلزله به فصل سرما نزدیک بود و در حال حاضر نیز زندگی در چادر بسیار سخت است و هم خطرناک، چرا که در فصل سرما قرار دادن سیستم گرمایشی در چادر ممکن است منجر به آتش سوزی شود.

مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون عمران و نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به نزدیک بودن فصل سرما و ضرورت تسریع در ساخت محل اسکان دائمی برای زلزله زدگان گفت: مسئولان باید به فکر تامین محل اسکان مناسب تر برای زلزله زدگان باشند و زندگی در چادر، هم سخت است و هم خطرناک، چرا که در فصل سرما قرار دادن سیستم گرمایشی در چادر ممکن است منجر به آتش سوزی شود.

وی با بیان این مطلب که کمک های مردم را باید جهت دار کرد، ادامه داد: کمک های مردمی بسیار مهم است و ضرورت دارد این کمک ها در جهت خاصی هدایت شود چون ممکن است کالایی ضرورت نداشته باشد اما برخی بخواهند آن را اهدا کنند.وی تاکید کرد: تامین کانکس برای زلزله زدگان وظیفه مسئولان است و نباید از مردم توقع داشت که کمکهایی در این سطح داشته باشند و در آخرین جلسه ای که کمیسیون عمران مجلس با بنیاد مسکن برگزار کرد تصمیم بر این شد که در کنار محلی که قرار است ساخت و ساز انجام شود،‌کانکسی به ابعاد سه در چهار قرار داده شود.

لاهوتی گفت: متاسفانه زمان وقوع زلزله به فصل سرما نزدیک بود و در حال حاضر نیز زندگی در چادر بسیار سخت است و دولت باید تدابیر لازم را برای سرعت دادن به اقدامات در حال انجام بیاندیشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha