سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸

سلامت نیوز : سید صمد آقامیری در حاشیه نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقیقات این موسسه در زمینه امداد و حوادث اظهارداشت: در این زمینه بر اساس تحقیقات این موسسه 70 درصد مردم به دلیل نبود آموزش امدادی از حوادث ترس دارند.

آموزش کمک‌های اولیه به عنوان آموزش ضمن خدمت کارکنان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: در این زمینه برای سهولت فراگیری آموزش، روش آموزش‌های الکترونیکی به خصوص برای آموزش ضمن خدمت برای کارمندان دولت دوره‌های کمک‌های اولیه را طراحی و اجرا می‌کنیم.

راه اندازی مقاطع PHD و MPH مدیریت امداد در حوادث

وی به ارائه آموزش‌های رشته‌های دیگر این مؤسسه برای دانشجویان در رشته‌های زبان عربی و انگلیسی برای بکارگیری در تیم‌های بین‌المللی در حوادث خارج از کشور افزود: با انعقاد تفاهمنامه‌ای با دانشگاه تهران مقاطع PHD و MPH برای تحصیلات تکمیلی در مقاطع فوق‌لیسانس را انجام داده‌ایم.

تحقیقان کاربردی زلزله آذربایجان شرقی در حوزه امدادرسانی

رئیس مؤسسه آموزش عالی هلال ایران ادامه داد: برای نخستین‌بار بر اساس رخدادهای حادثه زلزله آذربایجان شرقی تحقیقاتی را در زمینه حوادث با نگاه پژوهشی برای ارائه آموزش‌های مؤثرتر در حال انجام هستیم.

آموزش خبرنگاران بحران

رئیس مؤسسه آموزش عالی هلال ایران با اشاره به لزوم فراگیری آموزش‌های مرتبط با حوادث در حوزه رسانه خاطرنشان کرد: این مؤسسه آمادگی آموزش به خبرنگاران در بحران را دارد و یکی از بهترین شواهد برای نشان دادن نقش مهم رسانه‌ها در حوادث، سونامی ژاپن است که رسانه‌های این کشور با دقت و نظم خاصی این حادثه را پوشش خبری دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha