معاون عمرانی استاندار تهران درخصوص وضعیت آلودگی هوای تونل توحید گفت: نكات فنی در طراحی تهویه هوای داخل تونل صورت نگرفته و محل قرار گیری جت فن ها مناسب نیست به همین دلیل هوای داخل تونل در وضعیت بحرانی قرار دارد.

سلامت نیوز: معاون عمرانی استاندار تهران درخصوص وضعیت آلودگی هوای تونل توحید گفت: نكات فنی در طراحی تهویه هوای داخل تونل صورت نگرفته و محل قرار گیری جت فن ها مناسب نیست به همین دلیل هوای داخل تونل در وضعیت بحرانی قرار دارد .

محمدرضا محمودی در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: جت فن های تونل توحید به خوبی طراحی نشده است و امر باعث می شود که هوای داخل تونل تخلیه نشده و آلودگی ایجاد کند.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه جت فن های داخل تونل توحید قادر به تخلیه هوا نیستند، گفت: این در حالی است که کار کردن و کار نکردن این جت فن ها هیچ فایده ای ندارد.
وی با اشاره به راهكارهای حل این مشکل گفت: مسئولان شهرداری می بایست چاره ای برای این معضل بیاندیشند تا هوای داخل تونل تخلیه شود.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: می بایست راه خروجی در وسط تونل ایجاد می شد که هوای داخل تونل را به بیرون هدایت کند لذا این تعداد جت فنی که در حال حاضر در این تونل وجود ندارد نمی تواند پاسخگوی پایش هوای داخل تونل باشد و نمی تواند هوای آلوده داخل را بیرون هدایت کند.

همچنین مازیار حسینی - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران چندی پیش درباره آلودگی هوای تونل بیان داشت: آلودگی هوای تونل توحید خیلی کمتر از گذشته شده چرا که ما سیستم‌های هوشمند را راه‌اندازی کرده‌ایم و میزان CO کاملاً در تونل رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه سیستم‌های کنترل هوشمند 24 ساعته میزان CO را در تونل توحید رصد می‌کنند، گفت: متوسط آلودگی هوا در تونل توحید 60 است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha