سلامت نیوز: معاون درمان وزیر بهداشت گفت: برخی بیمه‌ها از سال 89 هنوز به ما بدهکارند و برای دریافت مطالباتمان حتی کارمان به شکایت و دادگاه هم رسیده است.

حسین امامی‌رضوی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اینکه آیا روند بستری شدن رایگان بیماران تصادفی در بیمارستان‌های دولتی همچنان ادامه دارد، گفت: بیماران تصادفی و اورژانسی همچنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی به‌طور رایگان پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: اما پرداختی بیمه‌ها در این زمینه با تأخیر صورت می‌گیرد و ما مدام پیگیر مطالبات‌مان هستیم و برخی مواقع معوقه بیمه‌ها بسیار زیاد است که این مسئله روی بیمارستان‌ها فشار می‌آورد.

به گفته معاون وزیر بهداشت، حتی برخی بیمه‌ها از سال 89 هنوز بدهکارند و این رقم در سال 90 بسیار بیشتر شده است. اما برخی دیگر از بیمه‌ها با تأخیر 3 یا 4 ماهه بدهی خود را پرداخت می‌کنند.

امامی رضوی در پاسخ به اینکه آیا راهکاری برای حل این مشکل وجود ندارد، گفت: خیلی پیگیری کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: حتی با بیمه مرکزی وارد مذاکره شدیم و کارمان به شکایت و دادگاه هم رسیده است و برای دریافت مطالباتمان روش‌های مختلفی را امتحان کرده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha