سلامت نیوز :معاون پارلمانی وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت از تصمیم وزارت رفاه در انتصاب سرپرست سازمان بیمه سلامت استقبال می‌كند.

دكتر سید رمضان محسن‌پور در گفت‌وگو با (ایسنا)، در پاسخ به سوال ایسنا درباره انتصاب سید عبدالله عمادی، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست سازمان بیمه سلامت، گفت: ما از این تصمیم استقبال می‌كنیم. به دنبال آن بودیم كه سازمان بیمه سلامت هرچه سریعتر تشكیل شود. امیدواریم تكلیف قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر ادغام بیمه‌های درمان و تشكیل سازمان بیمه سلامت به خوبی محقق شود.

وی افزود: امیدواریم به دنبال تحقق این تكلیف قانونی، تعامل دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و تعاون، كار و رفاه اجتماعی بیشتر شود و تجمیع بیمه‌ها به زودی صورت گیرد تا مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.معاون پارلمانی وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال كه آیا در تعیین سرپرست سازمان بیمه سلامت از وزارت بهداشت نیز نظرخواهی شده بود؟ گفت: قطعا هماهنگی وجود دارد. آقای مهندس عمادی از نیروهای خوبی هستند كه در تعامل با وزارت بهداشت بسیار خوب عمل كرده است و ما از این موضوع رضایت داریم.

محسن‌پور درباره قدم بعدی در تشكیل سازمان بیمه سلامت، گفت: تا آنجا كه مطلع هستم قدم بعدی باید تشكیل هیات امنای سازمان بیمه سلامت باشد. اعضای هیات امنا را وزیر رفاه تعیین می‌كند و به این ترتیب مراحل برای تجمیع بیمه‌ها و تشكیل سازمان بیمه سلامت طی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha