عضلات بدن شامل ماهیچه های پا نیز می شوند و از مفصل پهلو شروع شده تا انتهای مفصل زانو امتداد می یابند. ماهیچه ها با هم عمل کرده و زانو را منبسط کرده و پهلو را خم می کنند.

سلامت نیوز: یکی از مزایای تمرین های کششی افزایش انعطاف پذیری می باشد. در حالی که تمرین های کششی مزایای زیادی دارند اگر به خوبی انجام نشوند صدماتی در پی دارند.
کشش عضلات زانوهای شما را قوی می کنند. به یاد داشته باشید که با قوی نگه داشتن عضلات خطر آسیب به زانوهایتان در اثر تمرین ها و فعالیت های کششی بسیار پایین می آید.
به گزارش سلامت نیوز عضلات بدن شامل ماهیچه های پا نیز می شوند و از مفصل پهلو شروع شده تا انتهای مفصل زانو امتداد می یابند. ماهیچه ها با هم عمل کرده و زانو را منبسط کرده و پهلو را خم می کنند. بنابراین کش آمدن و انعطاف پذیر بودن ماهیچه ها به ویژه قبل از دویدن، راه رفتن و بالا رفتن از جایی مهم است.





گام اول: به صورت دمر یعنی رو به شکم بخوابید. دستتان را بین پیشانی و زمین قرار دهید تا راحت باشید


گام دوم: پهلوهایتان را روی زمین نگه دارید، پایتان را به پشت بلند کرده و در دست خود بگیرید سعی کنید که گردنتان را در وضعیت راحتی قرار دهید. در حالی که پای خود را نگه داشته اید ده تا دوازده ثانیه در همین وضعیت بمانید. سپس با پای راست خود همین کار را بکنید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha