سلامت نیوز : یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آماده شدن پایانه مسافربری ویژه معلولان در میدان صادقیه اظهار داشت: ساخت این پایانه به پایان رسیده است و تنها منتظر تجهیزات و ون‌های مناسب‌سازی شده هستیم.

وی تصریح کرد: به علت اینکه برخی از وسایل حمل و نقل قدیمی بوده و شرکت مورد‌نظر در حال حاضر در ایران وجود ندارد منتظر هستیم تا امکانات این پایانه به روز شود و به زودی آن را راه‌اندازی کنیم.سخنگویی خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود در اواسط مهر این پایانه راه اندازی شود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: در سال جاری سازمان بهزیستی همانند سنوات گذشته بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان را پرداخت می‌کند.وی ادامه داد: اگر چه هزینه‌ایی که به دانش‌آموزان معلول پرداخت می‌شود بسیار کم است اما با این حال سازمان بهزیستی هر ساله همین مبلغ را به دانش‌آموزان پرداخت می‌کند.

سخنگویی ادامه داد: هزینه تحصیلی دانشجویان معلول به صورت رایگان بوده و این افراد هیچ هزینه‌ایی را بابت تحصیل پرداخت نمی‌کنند.معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد: در سال جاری اعتبارات خوبی برای تأمین هزینه تحصیلی دانشجویان پیش‌بینی شده است که رقمی معادل 18 میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha