دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 56932

سلامت نیوز :  اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه افتتاح یازدهمین نمایشگاه ایپاس( نمایشگاه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی) در جمع خبرنگاران گفت: این دوره از نمایشگاه با آهنگ حمایت از تولید داخل در سطح سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شکل گرفته است. که خوشبختانه روند موجود در آن رو به رشد است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که از نخبگان و شرکت‌های فعال حمایت کرده و آنها در فضایی رقابتی در کشورهای خارجی قرار دهیم.این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارتقاء در ایمنی تلاش پلیس است گفت: ما حامی تمام تولید‌کنندگان هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ فرمانده ناجا در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شماره‌گذاری پراید متوقف خواهد شد یا خیر گفت: در مورد نصب کیسه هوا و شماره‌گذاری پراید پلیس بر اساس آئین‌نامه دولت عمل می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تولید‌کنندگان داخلی در تحریم به سر می‌برند ما این شرایط را درک می‌کنیم اما آنان باید خودروهای خود را به کیسه هوا مجهز کنند. فشارهای بین‌المللی ایجاد شده کار را برای خودروسازان سخت کرده اما این در شرایطی است که عمده مصرف‌کنندگان خودروی پراید اقشار ضعیف جامعه هستند و تولید‌کنندگان نسبت به ایمنی خودروی خود باید توجه لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: ما در شرایط رکود بازار خودرو که با کاهش تقاضا مواجه شده نباید شرایطی را فراهم کنیم که در رکود کار تولید‌کننده مؤثر باشد.فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود به سفر حج زائران ایرانی اشاره کرد گفت: خوشبختانه تاکنون کسی به عنوان حمل مواد مخدر دستگیر نشده است اما از مردم می‌خواهیم تا برخی از داروها که در کشور ما مصرف دارویی دارند ولی در کشور عربستان استفاده از آنها ممنوع است را با خود نبرند بنابراین از زائران می‌خواهیم حتی از حمل داروهای کدئین‌دار خودداری کنند.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر دستگیری‌های انجام شده در این حوزه به صفر رسیده و امیدواریم با همکاری حجاج شأن آنان از بین نرود.وی یادآور شد: امسال هر کس از حجاج که بخواهد اقدام به حمل مواد مخدر یا داروهای غیرمجاز از نظر کشور عربستان کند پلیس با وی برخورد و از سفر وی جلوگیری می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی  از برخورد پلیس با دلالان بازار ارز و سکه با هماهنگی دولت و بانک مرکزی خبر داد و گفت: اظهارات ناهماهنگ به آشفتگی بازار دامن می‌زند و باعث می‌شود تا افراد برداشت‌هایی متفاوت از موضوعات داشته باشند و ناامنی روانی پدید آید.وی ادامه داد: هم اکنون پلیس همکاری مستمری را با دولت و بانک مرکزی دارد و هر جا و به هر نوع که این نوع از پلیس درخواست همکاری داشته باشد پلیس در کنار آنها قرار خواهد گرفت.احمدی‌مقدم گفت: برخی از افراد به دنبال سود و جذب منافع مادی از بازار ارز هستند لذا پلیس برخورد با آنان را در دستور کار قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha