سلامت نیوز : در پنج ماهه نخست امسال 48 هزار و 46 نفر به دلیل نزاع به مراكز پزشكی قانونی استان تهران مراجعه كردند، درحالی كه این رقم در مدت مشابه سال قبل 48 هزار و 539 نفر بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ؛ میزان مراجعات نزاع به مراكز پزشكی قانونی استان در پنج ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود یك درصد كاهش یافت.از كل مراجعات نزاع در پنج ماهه امسال 31هزار و 849 نفر مرد و 16 هزار و 197 نفر زن بودند كه تعداد مراجعین مرد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیم و تعداد زنان دو درصد كاهش یافته است.

بر اساس این آمار در پنج ماهه نخست امسال بیشترین میزان مراجعات نزاع با 11 هزار و نه نفر مربوط به تیرماه بوده و پس از آن بیشترین مراجعات نزاع با 10 هزار و 127 نفر و 10 هزار و 98 نفر به ترتیب در مرداد و خرداد ثبت شده‌ است.در پنج ماهه امسال نیز كمترین مراجعات نزاع به مراكز پزشكی قانونی استان تهران با هفت هزار و 429 نفر در فروردین ماه گزارش شده‌ است.

در اردیبهشت امسال نیز 9 هزار و 383 نفر به دلیل نزاع به پزشكی قانونی مراجعه كردند.یادآور می شود میزان مراجعات نزاع به مراكز پزشكی قانونی استان تهران در تیر و مرداد امسال نسبت به سال گذشته به ترتیب، 9.2 و 4.2 درصد افزایش یافته‌است. نكته قابل توجه اینكه در تیر امسال مراجعه زنان به مراكز پزشكی قانونی تهران به دلیل نزاع نسبت به سال قبل 14.6 درصد افزایش داشته و از سه هزار و 299 نفر در تیر سال گذشته به سه هزار و 781 نفر در تیرماه امسال رسیده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha